Звернення за медичною допомогою до поліклініки | Чернігівська міська лікарня №2

Підрозділи лікарні:

Звернення за медичною допомогою до поліклініки

Алгоритм дій при зверненні за медичною допомогою в поліклініку

Амбулаторне звернення:

  • в реєстратурі надати амбулаторну картку (ф 025/о);
  • якщо картка відсутня, треба її завести (придбав стандартний екземпляр або товстий зошит, бажано в твердій обкладинці) та зареєструвати її. Для цього необхідно пред’явити паспорт з відміткою про реєстрацію;
  • медичний реєстратор опитує пацієнта, і в залежності від скарг, проводить запис до лікаря;
  • до хірурга, отоларинголога, травматолога, офтальмолога, судинного хірурга, проктолога пацієнт отримує талон на прийом безпосередньо;
  • до всіх інших фахівців, після огляду та обстеження у сімейного лікаря або дільничного терапевта згідно існуючих стандартів;
  • по більшості хвороб терапевтичного профілю лікарі первинної ланки починають амбулаторне лікування самостійно та направляють на консультації до спеціалістів для уточнення діагнозу або корекції лікування;
  • необхідно брати до уваги, що ще в реєстратурі пацієнту можуть нагадати про необхідність відвідування оглядових кабінетів (чоловічого та жіночого) – один раз в два роки, проведення флюорографічного обстеження органів грудної клітки – один раз на рік;
  • в поліклініці діє талонна система на прийом до лікарів. В талоні повинні бути вказані: номер кабінету, час та прізвище лікаря.

В поліклініці є можливість попереднього запису по телефону на тиждень до всіх фахівців за телефоном 660-467;  з 01.04.2017 року номер зміниться на 95-63-25. В суботу прийом лікарів ведеться за основними спеціальностям по талонній системі з 9.00 до 14.00

Якщо пацієнт мешкає території, що відноситься до поліклініки Чернігівської міської лікарні №2, але зареєстрований за іншою адресою:

а) в місті

б) в районі Чернігівської області

в) в інших містах та областях України – необхідно зробити наступне: з паспортом, амбулаторною карткою (ф.025/о) піднятися до приймальної поліклініки (другий поверх адміністративної будівлі), написати заяву на ім’я головного лікаря (стандартний бланк), підписати у завідуючої поліклініки, спуститися в реєстратуру та отримати номер амбулаторної картки. Реєстрація діє один рік. Особу, що реєструється, можуть попросити надати благодійний внесок на адресу поліклініки (тільки через банк, що розташований біля реєстратури). Це прохання торкається тільки людей працездатного віку. Пенсіонерам, інвалідам, студентам таке запрошення навіть не озвучують.

Відвідування додому:

  • за телефонами реєстратури 95-63-25, 1532 та 3-26-28 можна викликати лікаря сімейного та дільничного для огляду додому; телефонні дзвінки з цього приводу приймаються з 7.30 до 14.00 щоденно, в суботу з 8.30 до 12.00;
  • в телефонній розмові треба чітко та громко відповідати на питання медичного реєстратора;
  • пам’ятати, що за час відвідування до хворого вдома лікар міг би оглянути 3-4 пацієнтів в поліклініці, тому причина виклику повинна бути серйозною: висока температура – 38,5 та більше, значно підвищений тиск, неможливість самостійного пересування з-за болю в суглобах або попереку та інше;
  • перед відвідуванням лікаря приготувати медичну документацію: амбулаторну картку, виписки зі стаціонару, данні діагностичного обстеження щоб зайве не витрачати час, наданий для розмови та огляду;
  • бажано в понеділок не викликати лікаря з приводу хронічного захворювання для планового огляду, треба залишити цей день хворим з гострою патологією;
  • якщо в понеділок з ранку важко трудно додзвонитися, зробіть паузу, зателефонуйте пізніше: до 14 години багато часу, і не нервуйтеся, лікар неодмінно прийде;
  • пам’ятайте, що лікар сімейний або дільничний не виконують обов’язки швидкої допомоги. Якщо ситуація загрозлива та необхідна термінова медична допомога звертайтеся за телефоном 103.
  • також необхідно знати, що в лікарів поліклініки є свій розклад роботи, є завдання не пов’язані з оглядом пацієнтів: робота з документацією, конференції, наради, санітарно освітня робота та інше.

Буде краще для всіх, якщо пацієнт буде мати телефон лікаря (кабінетний, мобільний), буде знати розклад роботи як в будні так і суботні дні, щоб запланувати зустріч та отримати неспішну, суттєву, якісну медичну допомогу або пораду.