Підрозділи лікарні:

Медики навчались правильно комунікувати з пацієнтами

...

У стінах Чернігівської міської лікарні №2 колектив закладу навчався правильно комунікувати як із пацієнтами, так і між собою. Професійні корективи у спілкуванні здійснювала практикуючий психолог Інна Чистенко. Головний меседж зустрічі – мудрість плюс сучасні знання психології, від чого виграють усі – як пацієнти, так і медики.

Як зазначив заступник головного лікаря медзакладу Валерій Якунін, захід присвячений питанням повсякденного професійного життя, на які ми напевно не завжди звертаємо увагу. Проте питання комунікації з хворими, питання психологічного плану – вони надважливі. Справа в тому, що ми ставимося до пацієнта, як до рівного собі, не завжди розуміючи, що хворі, які надходять до медичного закладу, здебільшого не знаються на медицині.

...

− Тому питання взаємодії, підкреслюю, – вкрай важливе! Медику треба точно знати ту межу в спілкуванні з пацієнтом, яку не можна переступити ні у якому разі! На сьогодні, в період реформації, існує тенденція залучення медичних психологів до медичних закладів, особливо гостро тоді, коли стоїть питання реабілітації, паліативної допомоги. Тому що не лише ліками ми зцілюємо хворого! Вкрай важливий і психологічний стан пацієнта для досягнення позитивного ефекту,– зазначив Валерій Якунін.

...

У межах заходу психолог Інна Чистенко розповіла про існуючі стратегії, які дозволяють вибудовувати чіткий алгоритм спілкування та поведінки з пацієнтом, що особливо важливо при вирішенні конфліктних ситуацій, які є невід’ємною частиною цього життя.

Також психолог акцентувала увагу на соціальних та психологічних моделях, які слугують  для опису й аналізу поведінки людини як індивідуально, так і в складі груп. Предметом уваги став синдром професійного вигорання, яке вражає людей, чия робота пов’язана з постійним спілкуванням, − у лікарів, психологів, педагогів, менеджерів, робітників соціальних служб, операторів, які працюють у сфері «людина-людина» та ін. Звернула увагу психолог і на засоби підвищення адаптаційних можливостей медиків.

Пропустивши ці знання через себе, зауважила Інна Чистенко, медику буде легше виробляти правильні стереотипи поведінки в тих чи інших ситуаціях.

...

Запитання-відповіді та елементи тренінгу були змістовними й корисними для учасників. Медики наводили приклади зі свого професійного спілкування з пацієнтами, ставили запитання психологу й уважно слухали поради щодо поведінки в тій чи іншій ситуації.

Захід пройшов у невимушеній позитивній атмосфері.

Наприкінці зустрічі медики  подякували Інні Чистенко за цікаву зустріч та висловили сподівання на подальшу продуктивну співпрацю.