Підрозділи лікарні:

Алгоритм оформлення Декларацій між лікарем та пацієнтом по Чернігівській міській лікарні №2

Алгоритм оформлення Декларацій між лікарем та пацієнтом по Чернігівській міській лікарні №2

  1. Бажано до 01.05.2018р. визначитися з лікарем первинної ланки (терапевтом дільничним або сімейним лікарем), з яким Ви будете підписувати Декларацію.
  2. Залишити лікарю, якого обрали для підписання, номер свого мобільного телефону. В поліклініці буде встановлений графік оформлення Декларацій лікарями первинної ланки в окремому кабінеті, який облаштований комп’ютером, принтером та підключений до мережі Інтернету.
  3. Згідно графіку роботи, лікарі первинної ланки будуть запрошувати пацієнтів для підписання Декларацій. При цьому необхідно мати при собі паспорт, ідентифікаційний код та мобільний телефон.
  4. Після оформлення Декларації в електронній базі системи E-Heals, документ роздруковується в двох екземплярах та підписується лікарем і пацієнтом.
  5. Після чого на мобільні телефони учасників підписання прийде інформація з системи E-Heals про пароль та номер.
  6. Підписання Декларацій буде проводитися до 01.10.2018року, тому бажано пацієнтам не хвилюватися.
  7. Надання медичної допомоги особам, що не встигли визначитися з лікарем буде проводитися на загальних умовах.
  8. Для пацієнтів, що не виходять за межі квартири в зв’язку із хворобою, передбачено сканування документів та відправлення їх в такому вигляді до реєстру системи E-Heals.
  9. Для осіб, що не є дієздатними - оформлення Декларацій буде проводитися опікунами (за наявності відповідних документів).
  10. Доцільно, щоб вся родина підписувала Декларацію з одним лікарем. До відома діти старші за 14 років можуть підписувати Декларації з сімейними лікарями.
  11. Місце проживання та реєстрації громадян при оформленні Декларацій немає значення, основним є вільний вибір лікаря сімейного або дільничного терапевта, довіра до нього, бажання лікуватися та спостерігатися ним.
  12. Лікар має право відмовити в підписанні Декларації, якщо в нього вже набрано 2тис. пацієнтів.
  13. Пацієнт може змінювати лікаря за своїм бажанням. При цьому попередня Декларація автоматично анулюється при введенні в систему E-Heals даних нової Декларації.
  14. Треба пам’ятати, що в майбутньому всі відношення пацієнтів з медициною стануть будуватися тільки через лікаря первинної ланки, а саме: направлення на будь-яке обстеження, консультації спеціалістів, направлення на планове лікування в умовах стаціонару та інше.
  15. Природно, що при виникненні станів невідкладної допомоги (травми, гострої хірургічної, серцево-судинної та інших) передбачено надання медичної допомоги фахівцями відповідного рівня.
  16. Наявність у пацієнта мобільного телефону лікаря та сестри медичної, надасть можливість консультацій з приводу стану здоров’я, оформлення медичних довідок, планування наступних амбулаторних прийомів тощо.
  17. Попередній запис на прийом, відвідування додому (при необхідності) також можна буде оформлювати минаючи медичну реєстратуру, а зателефонував сестрі медичній лікаря, з яким підписана Декларація.
  18. Можливість спілкування пацієнта та медичних працівників по мобільним телефонам повинна мати свої межі:
    • необхідно знати розклад лікаря, щоб не турбувати його зайве під час амбулаторного прийому, не відволікати від спілкування з іншими пацієнтами. Тобто години звернення по мобільному телефону необхідно обговорити окремо та обов’язково;
    • лікарі та сестри медичні первинної ланки мають право на приватне життя та відпочинок.